Kabrasi (Q33496): verschil tussen versies

Uit Kunstmuseum API
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
KunstmuseumBot (overleg | bijdragen)
Item geleegd: Automatic import with wikibase importer for object ([[<Labels @cd7700 _LanguageValues__values={'nl': <LanguageValue @cc9000 _LanguageValue__language='nl' _LanguageValue__value='Kabrasi' _LanguageValue__removed=False>}>|<Labels @cd7700 _LanguageValues__values={'nl': <LanguageValue @cc9000 _LanguageValue__language='nl' _LanguageValue__value='Kabrasi' _LanguageValue__removed=False>}>]])
Verklaring verwijderd: project (P72): project Delfts Aardewerk (Q2333), #quickstatements; #temporary_batch_1701099151856
 
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
eigenschap / project
 
eigenschap / project: project Delfts Aardewerk / rang
Normale rang
 
eigenschap / project: project Delfts Aardewerk / bron
geraadpleegd op: 11 jul 2023
Tijdstip+2023-07-11T00:00:00Z
Tijdzone+00:00
KalenderGregoriaanse
Precisie1 dag
Voor0
Na0

vermeld in: Adlib Kunstmuseum
eigendom van: Museum Arnhem
 
eigenschap / PID-nummer
Museum Arnhem GM 2022078
 
eigenschap / PID-nummer: Museum Arnhem GM 2022078 / rang
Normale rang
 
eigenschap / PID-nummer: Museum Arnhem GM 2022078 / bron
geraadpleegd op: 11 jul 2023
Tijdstip+2023-07-11T00:00:00Z
Tijdzone+00:00
KalenderGregoriaanse
Precisie1 dag
Voor0
Na0

vermeld in: Adlib Kunstmuseum
eigendom van: Museum Arnhem
 

Huidige versie van 27 nov 2023 16:04

Terug naar de basis. Hoe zouden mensen met elkaar en met de natuur om moeten gaan? Welke waarden moeten het zwaarst wege...mst op Aarde is de verbinding tussen mens en tussen mensen en natuur volgens Nahar onontbeerlijk.||Museum Arnhem GM 2022078
Taal Label Beschrijving Ook bekend als
Nederlands
Kabrasi
Terug naar de basis. Hoe zouden mensen met elkaar en met de natuur om moeten gaan? Welke waarden moeten het zwaarst wege...mst op Aarde is de verbinding tussen mens en tussen mensen en natuur volgens Nahar onontbeerlijk.||Museum Arnhem GM 2022078

    Verklaringen

    Terug naar de basis. Hoe zouden mensen met elkaar en met de natuur om moeten gaan? Welke waarden moeten het zwaarst wegen? Wat is er echt belangrijk? Het zijn vragen die Chequita Nahar centraal zet in haar werk. Voor antwoorden grijpt ze terug naar haar persoonlijke Surinaamse achtergrond en kijkt ze om zich heen. Ze gebruikt traditionele materialen zoals Palo Santo hout en zinspeelt op rituelen verbonden aan de rozenkrans en pots (holle ronde vormen waar iets in kan worden gedaan). Zo ontstaat een spirituele verbinding tussen verschillende culturen. Voor een duurzame toekomst op Aarde is de verbinding tussen mens en tussen mensen en natuur volgens Nahar onontbeerlijk. (Nederlands)