Vincent van Gogh [1853-1890] || De aardappeleters || april-mei 1885 || lithografie, inkt op papier - 10918x1y13083 (Q30): verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
([nl]-label gewijzigd: Vincent van Gogh [1853-1890] || De aardappeleters || april-mei 1885 || lithografie, inkt op papier - 10918x1y13083) |
([nl]-beschrijving gewijzigd: fysiek object) |
||
beschrijving / nl | beschrijving / nl | ||
fysiek object |
Versie van 28 aug 2020 12:30
fysiek object
- 0515334 (objectnummer)
- P 128-1929 (oude notatie)
- PRE-1929-0128 (inventarisnummer)
- F1661(cat. De La Faille)
Taal | Label | Beschrijving | Ook bekend als |
---|---|---|---|
Nederlands | Vincent van Gogh [1853-1890] || De aardappeleters || april-mei 1885 || lithografie, inkt op papier - 10918x1y13083 |
fysiek object |
|
Verklaringen
Kunstmuseum Den Haag (Nederlands)
0 bronnen
P23 (Verwijderde eigenschap)
hoogte 31,3 cm, breedte 37,0 cm (Nederlands) Eigenschap P23 niet gevonden, kan niet bepalen welk gegevenstype te gebruiken.
0 bronnen
height 31.3 cm, width 37.0 cm (Engels) Eigenschap P23 niet gevonden, kan niet bepalen welk gegevenstype te gebruiken.
0 bronnen
31,3 cm
0 bronnen
37 cm
0 bronnen
De aardappeleters (Nederlands)
0 bronnen
The Potato Eaters (Engels)
0 bronnen
P26 (Verwijderde eigenschap)
Vincent van Gogh [1853-1890] (Nederlands) Eigenschap P26 niet gevonden, kan niet bepalen welk gegevenstype te gebruiken.
0 bronnen
P30 (Verwijderde eigenschap)
lithografie, inkt op papier (Nederlands) Eigenschap P30 niet gevonden, kan niet bepalen welk gegevenstype te gebruiken.
0 bronnen
lithograph, ink on paper (Engels) Eigenschap P30 niet gevonden, kan niet bepalen welk gegevenstype te gebruiken.
0 bronnen
aankoop, 1929 (Nederlands)
0 bronnen
april 1885Gregoriaans
0 bronnen
mei 1885Gregoriaans
0 bronnen
P27 (Verwijderde eigenschap)
april-mei 1885 (Nederlands) Eigenschap P27 niet gevonden, kan niet bepalen welk gegevenstype te gebruiken.
0 bronnen
April-May 1885 (Engels) Eigenschap P27 niet gevonden, kan niet bepalen welk gegevenstype te gebruiken.
0 bronnen